Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 10:27 - Батальон "Восток" пристига
Автор: rizar Категория: Политика   
Прочетен: 9115 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 20.03.2014 19:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Батальон восток пристига !
Помните ли датата 08.08.2008г. ? - едни маймуни подкокоросани от други маймуни нападнаха Южна Осетия.

image


Батальон "Восток" дойде и маймуните, ако можеха щяха да избягат в Космоса.

http://www.youtube.com/watch?v=Were7GV-DMs

В Сирия започна процес на "ливанизация" - местните "тюркмени" (каквото и да означава този етноним) , заедно с местни  сирийски чеченци, изгонени от Руската империя още през 19-ти век. и новодошлите от Кавказ чеченци   изхвърлиха Асадистките войски от Северна Сирия.

От близо двестагодишния си опит от войните с чеченците , руснаците разбраха, че срещу чеченци се воюва най-добре с чеченци. Чеченци срещу чеченци. "Добри" срещу "лоши".

image

Затова скъпозаплатените наемни северни чеченци от батальон "Восток" вече са в Сирия и се включват в операциите срещу сирийските чеченци под командването на ГРУ.

image



Гласувай:
7



1. germantiger - Минуса НЕ е от мен, дори ще гласувам ЗА постинга!
30.09.2013 13:56
"Батальона" го знам (както вероятно и ти) от войната в Грузия. Тогава споменах, че грешката на руснаците да позволяват подобни да господарстват и превръщат войната в занаят (каквато е била векове) в Кавказ е грешка, защото всяка власт би могла да стане заложник в подобен ареал на такива, нежели да ги управлява.

Подготовката, екипировката, организацията и дисциплината им няма да коментирам, евентуално (прощавай заслужената ми арогантност), пренебрежително се усмихвам, но с уважение, че в "техния терен" си е тяхно.

Подобни пара/гуерила/герия формирования не печелят война, ТЕ Я ПОДДЪРЖАТ.
Не те дразня, но елита на всяка западна армия за борба с подобни формирования е нива над тях.
цитирай
2. rizar - Аз го знам от "Вратата на бурите"
30.09.2013 21:49
хихих

Значи ще пусна по нататък специално един пост за Чечня -19 ти век . Още тогава главния чеченски бей Шамил минава на руска страна. Разбира се, след отчаяна съпротива.
Въпрос на манталитет - подготовката вярвай е много сериозна -алпийска.
Останалото на ниво рота е също много добро.

Елита на западните формирования се провали в Афганистан. Много пъти - повярвай ми, казвам ти го без да те дразня.
цитирай
3. germantiger - ...
30.09.2013 22:27
Елита на запада не се провали никъде просто защото няма как да е в провал:

знание
умение
финансиране
манталитет

Това в западната армейска подготовка е нива над източна, руска или каквато речеш, не пиша за да те дразня, а просто факти.

ПРОВАЛ ПРИ ЗАПАДНЯК НЕ МОЖЕ ДА ИМА - ВЪЗМОЖЕН Е ПРОБИВ, ГАФ, ИНЦИДЕНТ, НО НЕ ПРОЦЕС, НЕ ПАДЕНИЕ, НЕ ПРОДЪЛЖИТЕЛНИ ГРЕШКИ - това се случва при нашего брата и ЩЕ СЕ СЛУЧВА.

Афганистан и Ирак бяха американски победи - те постигнаха своето

мак, пари, лост до РСФСР
бол народ очакваше мериканосите да загубят там (и не само там - два пъти в Ирак също), но те успяха и то с лекота

Има обективности - те днес са запад (все още)

...

Няма лошо да сме на ралзични мнения/позиции, това е хубаво, може и аз да греша.

Това с мненията пак е западен модел ;)

Когато всички мислят еднакво, значи... никой не мисли! Та поздравления за опонента!
цитирай
4. syrmaepon - Първо Шамил не е чеченец а аварец, тоест дагестанец
01.10.2013 09:01
rizar написа:
хихих

Значи ще пусна по нататък специално един пост за Чечня -19 ти век . Още тогава главния чеченски бей Шамил минава на руска страна. Разбира се, след отчаяна съпротива.
Въпрос на манталитет - подготовката вярвай е много сериозна -алпийска.
Останалото на ниво рота е също много добро.

Елита на западните формирования се провали в Афганистан. Много пъти - повярвай ми, казвам ти го без да те дразня.


Второ като си решил да четеш за чеченец прочети за шейх Кунта Хаджи Кишиев )

То и средновековните алани почти винаги се бият в редиците на двете противникови страни, но незнайно защо всички примират по тях. Просто такава е съдбата на професионалния воин.
цитирай
5. rizar - Здравей, сирме
01.10.2013 11:09
от Скитския Сирмиум .
Благодаря за включването. Има си специален термин за тези хора - "Джигити" и да ги джермана да ги сравнява с разни западни швестери е жалко.
цитирай
6. germantiger - ...
01.10.2013 17:34
Те тези "джигити" са ги обучавали ужшвестерите, но понеже си зелен в темата не знаеш ;) лошо няма - джигитовката е хубаво нещо, още по-хубаво са всички гайдове и школи със западни инструктори десетилетия наред от Афган, до Чечня. Нещо повече - имам доста гайдове от там и за там.
цитирай
7. staler - запада е напред, много напред, с ...
01.10.2013 20:30
запада е напред,много напред,с цяла обиколка,още малко и ще настигне последните...когато ще гърми с топ по мухи,голяма блъсканица кои да е по сербез/виж либия/,когато се окаже че един позастарял подполковник е разположил незабелязано пво системи от 70те/кво да ги правиш горките--изостанала работа/и се почва една блъсканица този път пред кенефите/виж сирия/.тигрестия има странни критерии за победа---америте прилапали мака--голяма победа.първо, бастун ,ако не контролираш територията,победата я има само в речите на политиците и второ--ако приходите от мака отиват в цру,то военните разходи,се вадят от бюджета----т.е.резултата е -цру си увеличава бюджета и нищо повече.
цитирай
8. staler - и още нещо за чеченците---хора к...
01.10.2013 20:43
и още нещо за чеченците---хора които могат да заколят мирния си съсед и да намотаят червата му по оградата,само защото е да кажем руснак,след това да разсъблечат,изнасилят и нагъзат на четири крака жените,за да могат да мятат ножове по сещате се какви мишени,трябва да се считат за много смели и при това -хора. но в кавказ и околностите....хаиде сега да си представим какви шансове биха имали те срещу ген.вазов например ако бяха извършили нещо подобно у нас.
цитирай
9. rizar - "Победите" в Афганистан, Либия и Ирак с
01.10.2013 21:48
нищо не ползват американците, редовите. Бензина не пада, ядец. Китайците вече не искат да им работят за една паничка, на мой приятел синът му, който до известна степен аз подпомогнах да отиде до Китай, казва, че нормалния китаец взема по 600 $ заплата....
А западняците въобще не пеят в хора, ако изключим германците, които овладяха икономически европа, но те ще измрат, като швестери и на тяхно място идват арабелите, турците и кюрдите, които след близо 20 години ще върнат Германия в 13-ти век.
цитирай
10. germantiger - Като иде реч за "хватката" ;)
02.10.2013 00:44
Какво хваща редовия руснак и българин или сърбеж ?!
Гол дори не хваща - ти попе да не си го хванал голия посред отците ;)

...

Сега сериозно - "редовия" както го наричаш никога не хваща нищо от войните, освен грездея. Иначе редовия западняк винаги ще живее по-качествено от редовия източняк, защото има повече, може повече и работи повече.

Що иде реч за смъртта, не бързай с нейното предизвестяване и не забравявай родната си българска тоже.
цитирай
11. germantiger - ...
02.10.2013 11:17
Да прощаваш вчерашната ми неуместна шега с хващането, рицарю и блг за търпението ти към коментарите ми ;)
цитирай
12. syrmaepon - Зависи какво се разбира под качество на живот
02.10.2013 12:05
germantiger написа:
Какво хваща редовия руснак и българин или сърбеж ?!
Гол дори не хваща - ти попе да не си го хванал голия посред отците ;)

...

Сега сериозно - "редовия" както го наричаш никога не хваща нищо от войните, освен грездея. Иначе редовия западняк винаги ще живее по-качествено от редовия източняк, защото има повече, може повече и работи повече.

Що иде реч за смъртта, не бързай с нейното предизвестяване и не забравявай родната си българска тоже.


Не знам с какво се хранят германците, но американците точно ги тъпчат с буклуци. То не случайно Смолян е с голям коефицент за качество на живот. За Кавказ изобщо да не говорим. Или други страни със столетници...
цитирай
13. germantiger - ...
03.10.2013 08:27
Под качество на живот разбирам

почивката, която българския пенсионер не може да си позволи с круизен кораб

пенсията с която българина не може да купува храната, лекарствата и условията на живот - дреха, топлина итн

азаслужената почивка на възраст която българския пенсионер не винаги прави, а бачка като вол до гроб и след пенсия

"това най-общо"

Иначе столетниците в БГ и Кавказ не са съградили държава, пътища, бъдеще за емигрантските деца и прочие, но то не им и трябва те в Балкана столетно явно са си ок, да са ни живи и здрави без ирония!

...

Впрочем иронията ми не е на място - хората и столетниците не са виновни за невървежа на една държава, те вероятно са си сто пъти по-читави от нея! Извинение от мен.
цитирай
14. syrmaepon - Съгласна съм, че това също е каче...
03.10.2013 08:40
Съгласна съм, че това също е качество на живот. Признавам европейските страно, но американският стандарт ми се струва твърде преувеличен. Пък и днес новините не говорят в полза на стабилността на САЩ. То не че другите сме цъфнали. Според мен всичко това иде да покаже, че не е възможно едни да доволстват в изобилие /за чия сметка?/ а други да мизерстват. Равновесието се нарушава. Въпросът е каква е целта на Великите сили - да хармонизират света или обратното ? Резултатът е виден
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rizar
Категория: История
Прочетен: 1074621
Постинги: 163
Коментари: 1630
Гласове: 913
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031